Black Friday actie. Van 20 november tot 3 december. Kortingscode: #Black24 . . . . . . . . . . . Let op: Vertraagde levertijd mogelijk
Categorieën
Ecologische en duurzame producten
Huidveroudering / Huidverbetering
Hoe verzorg ik het beste mijn huid?
HappySoaps voor een beter milieu
Le Beach Naturel Beauty producten
Rosalique huidverzorging voor rode, gevoelige huid
Gisteravond om 22:00 uur krijg ik een Whatsapp-bericht van Cato, die 2 maanden geleden bij mij gestart is met acnebehandelingen: “Mijn crème is op, mag ik deze smeren?” Vervolgens volgt er een foto van een drogisterij crème en de INCI-lijst. Alsof je naar de slager gaat en zegt: “Ik vind jouw vlees te duur, kun je mij iets aanbevelen van de supermarkt?”
Mijn fout natuurlijk, want ik laat nieuwe klanten voor de eerste behandeling altijd foto’s sturen van de producten die ze op dat moment gebruiken. Zo krijg ik niet alleen inzicht in hun huidige huidverzorgingsprogramma, maar ook in wat ze zoal aan cosmetica uitgeven.
Maar goed, ik kijk naar de INCI-lijst en ik krijg acuut jeuk van de ingrediënten. Hoe zal ik hier eens tactisch op reageren? Ik ben nogal recht-voor-ze-raap namelijk en sommige kunnen daar niet zo goed tegen. Maar dan stuurt ze me een foto van haar huid. Ik scroll terug en vind de foto die ze me 2 maanden geleden heeft gestuurd, toen ze een afspraak wilde maken voor een behandeling. Ik open mijn foto editors, zet de foto’s naast elkaar, plak er mijn logo op en stuur dit naar haar, met de boodschap: “Moet je kijken hoe je huid is opgeknapt! Was je niet tevreden over de crème die ik je geadviseerd heb?”
Meteen verschijnen er puntjes… “Jawel, maar het is nu al op en deze had mijn moeder nog in de kast staan.”
Ik tel tot 10 (echt waar) en stuur dan: “Je zal er niet aan doodgaan, maar je helpt je huid er niet mee, dat is toch zonde?”
Cato: “Hihi, ja dat is zo. Ik zat te denken, heb ik hem nou zo snel opgemaakt? Maar heb hem 2 maanden elke dag gebruikt, s’ ochtends en ’s avonds.”
Ik: “Ja dat is normaal. Denk er nog eens goed over na, want het is zonde als je weer terug naar af gaat. Je bent net zo goed bezig! Slaap lekker, ik spreek je snel.”
De volgende morgen zie ik dat ze heeft gereageerd: “Ja doe ik! Ik wil het toch graag weer hebben want mijn huid ziet er inderdaad heel goed uit. En ik wil die reiniging er oog graag bij, die is ook op.”
Hierboven i een voorbeeld van hoe het soms met mijn salonklanten gaat. Natuurlijk krijgt je huid er meestal niets van om een goedkoop huidverzorgingsproduct te gebruiken, maar het zal je ook echt geen huidverbetering geven!
Ik help je namelijk graag om je huid te verbeteren!
Stralende Groetjes Sandra van Viva Donna
________________________________________________________________________
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Sandra van Leeuwen
Door Brandmasters
Hoe krijg ik gratis huidadvies?
Hoe verbeter ik mijn huid?
Welke dagcreme is het beste voor mijn huid?
Hoe verzorg ik mijn het het beste?
Is een drogisterij dagcreme goed?